Fleur en Karel-Henk in Zuid-Amerika

Het aftellen is begonnen!

Hallo en welkom op onze reisblog!

Een aantal jaargeleden hebben wijhet plan opgevat voor langere tijd door Zuid-Amerika te reizen. Inmiddels zijn de jaren gereduceerd tot weken en komt ons vertrek op 12 juliecht dichtbij.Het aftellen is dus begonnen!

Via deze site kun je onze avonturen in Zuid-Amerika volgen. Vanaf de aankomst in Ecuador zullen we geregeldnieuwe verhalen en foto's posten.Op de kaartkun je zien waar we zijn en zijngeweest. En je kan natuurlijk altijd een berichtje voor ons achterlaten.

Veel plezier en hasta la vista!

Fleur & Karel-Henk

pa en ma Grootjans

Hallo kinders,

We zullen jullie reis met heel veel plezier volgen en stiekum een beetje jaloers zijn. De reislust hebben jullie niet van vreemden, het zit zeker in jullie genen!

We wensen jullie in elk geval een mooie, bijzondere, avontuurlijke maar voorspoedige reis toe met een behouden thuiskomst. Geniet met volle teugen en neem tegenslagen voor lief.

In gedachten zwaaien we jullie 12 juli uit, maar nemen eerst in juni in levende lijve afscheid.

groeten en veel sterkte met de laatste lootjes.
pa en ma

Papa - mama

Fleur en Karel Henk,
wat fijn dat we jullie kunnen volgen op jullie reis.
Een jarenlange wens gaat gauw in vervulling. Wij hopen dat je een voorspoedige reis zult hebben en heel veel fijne ervaringen waar je nog heel lang met veel plezier aan terug zult denken.
Nu nog even de laatste loodjes, maar dat gaat ook lukken.
Liefs Papa en mama.

Geert en Leida

Over een paar uur gaan jullie de lucht in en begint het grote avontuur.
Alle voorbereidingen zijn getroffen, het huis is schoon en de tassen gepakt. Zuid-Amerika komt dichterbij.
Wat zouden we graag de Galapagos-eilanden en Alaska met eigen ogen bekijken. Hou ons met foto's en verhalen op de hoogte, zodat we kunnen genieten van jullie reis. Wees voorzichtig en tot over 5 1/2 maand.
Dikke kus
pa en ma

Geert en Leida

Vóór jullie vanavond de verkeerde kant uit vliegen, ik bedoelde natuurlijk Antarctica ipv Alaska. De fout flitste door mijn hoofd toen ik in de spagettisaus stond te roeren!!!! Hoe raar functioneren de hersenen toch.
Geen idee hoe ik zelf in Alaska verzeilde.
groeten
ma

de ex-collega's

Hoi Fleur en Karel-Henk,

we vervelen ons, dus tijd voor mooi een verhaal!
Veel plezier!

gr de ex-collega's van Fleur