Fleur en Karel-Henk in Zuid-Amerika

Sprakeloos...

Met enige weemoed zijn we vanochtend teruggekeerd van onze reis naar Antarctica. Van het einde van de wereld naar de wereld zonder einde. Erg indrukwekkend om daar geweest te mogen zijn, een plek op aarde waar wij mensen niet thuis horen (en eigenlijk niet naar toe zouden moeten gaan?). Om Antarctica te beschrijven schieten woorden te kort. Geniet met ons mee via de foto's (en bijschriften)!

Els

Wow, jullie foto's zijn -zoals gewoonlijk- weer geweldig. Het moet zo'n rare belevenis zijn om na zo in het 'niets' geweest te zijn nu weer terug in de wereld te zijn. Wij hebben in York een 'ijstijd' (na veel sneeuw nu dagtempuraturen van -10). Jullie Antarctica foto's plaatsen het wel weer even in perspectief...

Geniet!!!

Marco & Nadine

Hoi Fleur en Karel-Henk,

Geweldig!!! We zijn stiekem toch wel een beetje jaloers. Waanzinnig hé dat ijs, wildlife..alleen wat koud. Wij komen net uit de outback van Australië met 44 graden!!
Geniet nog van jullie reis verder door Argentinië

Groetjes Marco en Nadine

Bram

hou dat beeld vast, van sneeuw en ijs en je zult zien dat er parallelen zijn met utrecht! Maar wat prachtig zeg, dat moet dus op mijn verlanglijstje, Antarctica.. enjoy nog!

papa - mama

Even iets van het beginnetje van julie reis - de boot en het vertrektpunt - mogen zien. Wat een indrukwekkende foto's.
De excursies naar Antarrica vanuit de cruise werden gecancelled ivm de weerssituatie.

Dimitri en Ann

Wat een mooie reis toch dat jullie maken, we hebben hier ook veel sneeuw, maar Antartica is wel heel mooi aan jullie foto's te zien. We wensen jullie alvast een leuke verdere vakantie en ook een leuk speciaal oud en nieuw!! Tot volgend jaar.
Beste wensen.
Groetjes Dimitri Ann Fleur en Renske